Je nám lito, že chcete reklamovat naše výrobky/produkty/služby.

Na všechny naše FOTODÁRKY poskytujeme garanci vrácení 100% vámi uhrazené částky + 20% navíc jako omluvu (pouze v případě, že Vám fotodárek dorazil špatně vytištěný a vámi dodané podklady odpovídají barevným standardům či Vám byl doručen poničený). Pokud ovšem Vámi dodaná data neodpovídají barevným standardům Váš nárok na refundaci + 20% omluvu zaniká. Jsme férová firma a v případě že Vám fotodárky dorazí poškozené rádi Vám je opětovně vyrobíme a zašleme Vám je na naše náklady.

Další produkty které jsou osvobozeny od garance vrácení peněz jsou DÁRKOVÉ KARTY, SOFTWAROVÉ PRODUKTY KE STAŽENÍ.

Aby jste měli nárok na vrácení, musí být Vaše objednávka ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi (může být rozbalena).

Neposílejte Vaší objednávku zpět k Nám dokud Vás k tomuto kroku nevyzveme. (Jako datum pro žádost o refundaci Vašeho nákupu je považováno datum vyplnění reklamačního formuláře na našich stránkách níže) Následně Vaši žádost individuálně posoudíme (můžeme si vyžádat fotografie balení či samotného produktu, zaslání zpět na naši adresu pomoci odpovědního štítku který Vám zašleme na Vámi uvedený e-mail v reklamačním formuláři.) *V případě že si od Vás vyžádáme vrácení Vaší objednávky dojde k zahájení řešení Vaší reklamace/žádosti o refundaci až po doručení zpět k nám, tedy zákona lhůta 30 kal. dní pro řešení reklamace začíná dnem doručení zpět k nám.

Vrácení peněz (refundace)

Jakmile obdržíme Vaší reklamaci a zkontrolujeme její stav,  zašleme Vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vrácenou položku. Rovněž Vás budeme informovat o schválení či zamítnutí refundace.

Pokud bude refundace schválena začneme jej zpracovávat a refundaci automaticky připíšeme na Vaší kreditní kartu či původní způsob platby do 5 pracovních dní od schválení refundace.

Pozdní nebo chybějící náhrady

Pokud jste do 5 pracovních dní od schválení refundace neobdrželi refundované finanční prostředky, zkontrolujte nejprve svůj bankovní účet. Poté kontaktujte společnost (banku), která Vám kreditní kartu vydala, může chvíli trvat než je refundace oficiálně zaúčtována. Pokud jste vše udělali a stále Vám nebyla vrácena platba, kontaktujte nás na adrese info@fotografiqa.cz 

Vratné předměty

Vráceny mohou být pouze položky za běžné ceny. Výprodejové položky vrátit nelze. Zboží vyměňujeme pouze v případě, že je Vadné nebo poškozené. Pokud ji potřebujete vyměnit za stejnou položku  pošlete nám e-mail na adresu reklamace@fotografiqa.cz a my Vám zašleme odpovědní štítek. Vaší reklamaci vyřešíme až po doručení zboží k nám na adresu.

Vrácení zásilky

Chcete -li produkt vrátit, zašlete nám o tom informaci na adresu info@fotografiqa.cz.  Nejdéle následující pracovní den od nás obdržíte odpovědní adresní štítek pomoci kterého nám zásilku vrátíte zpět. Náklady na doručení a vrácení zboží Vám budou odečteny z vrácené částky.

Potřebujete pomoc?

V případě dotazů týkajících se refundací a reklamací nás prosím kontaktujte na e-mailu reklamace@fotografiqa.cz

Novinky na Váš e-mail?

Zadejte svou e -mailovou adresu a přihlaste se tak k odběru našeho oznámení o našich nových produktech či prodejních akcích e -mailem a to dokonce i třeba s několika týdenním předstihem.